2018. szeptember 1., szombat

70x140 cm-es kiságy vagy gyerekheverő matracra való:3 db különböző színű,német gumis lepedő - Jelenlegi ára: 5 852 Ft

Eladó 3 db, gumis babalepedő: 70x140 cm-es kiságyhoz való, német gyártású termék.
A gumis lepedők színei: sötétzöld, sárga és rózsaszín.
Mindegyik lepedő német gyártású és onnan is vannak, mert a testvéremék ott élnek, onnan hozták nekünk.
A gumis lepedők közül a sárga és a sötétzöld színű pamut frottír anyag.
A rózsaszín gumis lepedő pamut anyag. (nem frottír)
Ezek a lepedők nagyon magas minőségűek és éppen ezért a sötétzöld és a sárga bolti új állapotban van.
A rózsaszín is nagyon jó állapotú a színe pedig batikolt.
A képen láthatóak a gumis lepedők, ahogy rá vannak húzva egy 70x140 cm-es gyerekmatracra.
Én imádtam a gumis lepedőket, mert egyszerűen ráhúzhatók a matracra, nem kell vasalni, egyszerű mosni és esztétikusak is.
Szerintem egyszerűbb a használatuk, mint a hagyományos vászonlepedőké valamint a baba ill. kisgyermek alatt sem gyűrődik össze, nem "mászik" el.
A lepedők szélein a gumik normálisak, nem kinyúltak és nem is sérültek.
A lepedők felülete nem "bolyhos", hanem bolti új állapotú, pedig használtuk őket, de vigyáztunk is rá.
Nagyon jól moshatóak és szerintem viszonylag hamar meg is száradnak.
A 3 db gumis lepedő együtt vagy külön-külön vagy párban is eladó, igény szerint, rugalmas vagyok !
A lepedők újszerű állapotúak, szépek, tiszták és ápoltak !
A képen látható kiságy, amely átalakítható gyerekheverőnek szintén eladó, a kókuszmatraccal vagy anélkül is ill. meg van hirdetve a lepedőkkel és egy készségfejlesztő Régió gyerekjátékkal is.
Amennyiben érdekli valamelyik termék, kérem írjon nekem és tudok küldeni fotókat és leírásokat.
Kérem  mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a 3 db német gyerek gumis lepedőt !    Köszönöm !
A vételár tartalmazza önnek a szállítás díját  az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 5 852 Ft
Az aukció vége: 2018-09-22 10:47 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése